donderdag 14 augustus 2014

Van alles in de buurt

In de vakantie ben ik druk bezig geweest met het fotograferen bij mij in de buurt. Op het moment zitten er veel verschillende soorten vogels. Ook ben ik nog bij de ransuilen geweest, inmiddels zijn ze al uitgevlogen. 
 Hier was een buizerd rustig aan het zonnen. Het duurde lang voordat hij mij in de gaten had.
Toen hij mij in de gaten had duurde het nog wel een poosje voordat hij weg vloog.
De waren de weidevogeltjes ook best actief.
Ze waren gelukkig niet zo schuw. 

 Dit waren de laatste opnames van de ransuil jonkies. 
Ik hoop de volgende blog wat te vertellen over de steenuilen en alles op een rijtje van de ransuilen.

Bedankt voor het lezen/bekijken van mij blog,

Groet, Pieter

4 opmerkingen:

  1. Nou Pieter je hebt niet stil gezeten en er komen zeker veel mooie soorten vogels voor bij jullie als ik dit zo zie de Buizerd heb je ook heel mooi kunnen benaderen en de weidevogels staan er ook allemaal even scherp op maar je uilen dat vind ik nog steeds heel bijzonder dat je daar van die geweldige series van hebt kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Pieter,

    Tsjonge, mooi hoor. Vooral de wegvliegende buizerd en de foto van de 2 ransuilen zijn van die platen die ik zelf graag gemaakt zou hebben. Super.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He goos chille foto's , ja toch ..of nie dan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow gave foto's! Welke camera gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen